loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 314 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی به نام اگه این ارزشو دارم

ترانه سرا : مریم اسدی  ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : زانیار خسروی

آلبوم جدید پژمان جمشیدی به نام  یازده با همکاری بزرگان موسیقی ، زانیار خسروی ، مهدی یراحی

فریدون آسرایی ، روزبه بمانی ، زهرا عاملی ، مریم اسدی و ..

 

منبع : سایت گلد موزیک        

محمد شریفی بازدید : 364 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

 

 

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در حال حاضر در باشگاه استقلال تهران بازی می‌کند. وی سابقه بازی در باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

نام کامل   فرهاد مجیدی قادیکلایی

زادروز : ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ – ۳ ژوئن ۱۹۷۶

زادگاه : تهران، ایران اصالتاً مازندرانی

قد : ۱٫۷۷

پست : هافبک / مهاجم

شمارهٔ پیراهن : ۷

 

 

زندگی شخصی

وی یک برادر و ۲ خواهر دارد. به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.

 

زندگی ورزشی

دوران باشگاهی

نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین پیوست. بعد ۸ ماه حضور قرضی در در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

 

بهمن کرج

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

 

استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ٧٧-٧۶ شد.در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت .بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.

محمد شریفی بازدید : 312 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
پرستو صالحی:

به نظرم این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود.
اصلاً دوست نداشتم یک روز خداحافظی مجیدی از فوتبال را ببینم اما متأسفانه این اتفاق صورت گرفت.
هر چند که معتقدم مجیدی بهترین تصمیم را گرفت چرا که در اوج از فوتبال خداحافظی کرد.

اگر چه خیلی سخت است که یک بازیکن در اوج از فوتبال خداحافظی کند اما مجیدی با این مسئله هم کنار آمد و بهترین تصمیمی که می‌توانست بگیرد را، گرفت.


متأسفانه بعضی از فوتبالیست‌ها هستند که می‌خواهند به هر شکل ممکن در این فوتبال بمانند اما مجیدی جزو این دسته نبود. او در اوج خداحافظی کردن را به همه چیز ترجیح داد تا با این شرایط همچنان محبوب هم باقی بماند.


درست است که این خداحافظی برای ما سخت بود اما تصمیم به جایی بود، درست بود و برای مجیدی خوب. من امیدوارم او در آینده در زمینه مربیگری هم بتواند موفق عمل کند.

پرستو صالحی: ما هواداران کاپیتان مجیدی از شما ممنونیم و آرزو می کنیم،در تمام مراحل زندگی به خصوص در زمینه بازیگری مثل همیشه
پر فروغ ظاهر شوید..

محمد شریفی بازدید : 282 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 رفتی ندیدی بعد تو،کم رنگ ترین آبی شدم
بازم با رویای گلات،من گیج بی خوابی شدم
باور نکردم من هنوز،از پیش ما رفتی چه زود
روی رگم حک میکنم،رو پیرهنت هفتی که بود
مثل همیشه میبری،این بار این قلب منو
کوشی که بازم آخرش،پرتاب کنی اون پیرهنو
رفتی و روی سکوها،داد میزنم بازم تورو
باختن هنوز مال منه،بدجوری میبازم تورو
روی زمین سبز هنوز،واسه تعصب سوره ای
غیرت با تو معنی گرفت،آبی ترین اسطوره ای
سنگینی مرد بودنت،واسه کلاغا زهر بود
انگار نامردی و حرص،با اون وجودت قهر بود
رو سکوهای یخ زده،امید فریاد منی
شیرینتم مجنونتم،از بس که فرهاد منی
آره هوادارم هنوز،می دونی پس همراهتم

هر جای دنیا هم بری،هفت مقدس یادتم
 
 
محمد شریفی بازدید : 429 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل پژمان جمشیدی + عکس

 

 

پژمان جمشیدی (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ – تهران) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است.

وی در سال ۱۳۹۲ در سریال پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده است.

 

زادروز : ۲۰ شهریور ۱۳۵۶

زادگاه : تهران، ایران

قد : ۱۸۰ سانتی‌متر

پُست : هافبک

 

 بیوگرافی کامل پژمان جمشیدی + عکس, Biography pejman Jamshidi, آدرس سایت پژمان جمشیدی, آیا پژمان جمشیدی ازدواج کرده است؟, اسامی باشگاه های پژمان جمشیدی, اصلیت پژمان جمشیدی, پژمان جمشیدی اهل کجاست؟, پژمان جمشیدی چند سالشه؟, پژمان جمشیدی کیست؟, بازیکنان تیم استقلال, تاریخ تولد پژمان جمشیدی, تحصیلات پژمان جمشیدی, عکسهای جدید پژمان جمشیدی, عکسهای خانوادگی پژمان جمشیدی, همسر و فرزندان پژمان جمشیدی, ورزش سه, گالری تصاویر ورزشکاران مرد, گل, بیوگرافی جدید, سایت بیوگرافی, بیوگرافی بازیگران سریال پژمان, دانلود سریال پژمان, عکسهای سریال پژمان, تیتراژ سریال پژمان, اسامی بازیگران سریال پژمان, آخر سریال پژمان

.

.

.

    ادامه بیوگرافی در ادامه مطلب

محمد شریفی بازدید : 351 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل حسن روحانی + عکس

 

حسن روحانی

 

حسن روحانی (متولد ۲۱ آبان ۱۳۲۷ در شهر سرخه) سیاست‌مدار و مجتهد شیعه ایرانی است.

نام کامل : حسن روحانی

زادروز : ۲۱ آبان ۱۳۲۷

زادگاه : سرخه، ایران

دین : اسلام

حزب سیاسی : حزب جمهوری اسلامی

جامعه روحانیت مبارز

سمت : نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی

نماینده مجلس خبرگان رهبری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک

 

پست‌های پیشین : دبیر شورای عالی امنیت ملی

مشاور امنیت ملی رئیس جمهور

نایب رئیس اول مجلس

نماینده مجلس

وبسایت        www.rouhani.ir

 

زندگی

حسن روحانی (متولد ۲۱ آبان ۱۳۲۷ در شهر سرخه) سیاست‌مدار و مجتهد شیعه ایرانی است. وی نماینده مجلس خبرگان رهبری از سال ۱۳۷۸،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۱۳۷۰، عضو شورای عالی امنیت ملی از سال ۱۳۶۸ و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک از سال ۱۳۷۱ است.

روحانی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و دوره پنجم و دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ بوده است. او در این سمت، رئیس تیم هسته‌ای و مذاکره‌کننده ارشد ایران با سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و بریتانیا در مورد برنامه هسته‌ای ایران بود.

در ۲۲ فروردین ۹۲، حسن روحانی با شعار «دولت تدبیر و امید» برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد. وی در ۱۷ اردیبهشت، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نام خود را برای رقابت ۲۴ خرداد ثبت کرد.

 

زندگی و تحصیلات

حسن روحانی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان سرخه در استان سمنان به دنیا آمد. وی تحصیلات دروس ابتدایی را در سرخه و تحصیلات دروس دینی را از سال ۱۳۳۹، ابتدا در حوزه علمیه صادقیه (سمنان) آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۴۰ وارد حوزه علمیه قم شد و از دروس و مباحث اساتیدی چون سید محمد محقق داماد، شیخ مرتضی حائری، سید محمدرضا گلپایگانی، سلطانی، محمد فاضل لنکرانی و شیخ محمد شاه‌آبادی بهره برد. او همزمان در سال ۱۳۴۸ به دانشگاه تهران راه یافت و در سال ۱۳۵۱ دانشنامه لیسانس خود را در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضایی اخذ کرد.

روحانی با ادامه تحصیل در بریتانیا، مدرک کارشناسی ارشد (M.Phil) در رشته حقوق عمومی و دانشنامه دکتری (Ph.D) در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو دریافت کرد.

حسن روحانی دارای مرتبه علمی استاد پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک می‌باشد.وی با کسب پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز در سال ۱۳۸۶، وکیل پایه یک دادگستری شد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1,407
  • بازدید کلی : 236,636