loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 486 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چنانچه شما نیز از جمله کاربران باتجربه ی کامپیوتر باشید مطمئناً می دانید که ابزار فرمتی که ویندوز در اختیار شما قرار می دهد اطلاعات موجود در دیسکی که فرمت می کنید را به صورت دائمی و صد در صد حذف نخواهد کرد.
همچنین می دانید که یکی از موثرترین راه های از بین بردن بدسکتور هارد استفاده از فرمت سطح پایین یا همان Low Level Format است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار HDD Low Level Format Tool که ابزار فرمت سطح پایین هارد نامیده می شود، تمامی فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک و یا حتی فلش مموری ها را برای همیشه و به صورت دائمی پاک کنید، به نحوی که به هیچ وجه با استفاده از نرم افزار های بازیابی قابل، بازگرداندن نباشند. ایمنی حذف دائم اطلاعات توسط این نرم افزار تا اندازه ای است که پس از فرمت کردن هارد دیسک با استفاده از آن، گویی هارد دیسک را به تازگی از کارخانه سازنده آن تحویل گرفته اید. همچنین این نرم افزار تقریباً از تمامی هارد دیسک ها پشتیبانی می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HDD Low Level Format Tool:
– توانایی فرمت انواع هارد IDE و SATA و اسکازی  و USB
– پشتیبانی از تمامی هارد های: مکستور، سی گیت، سامسونگ، هیتاچی، توشیبا، وسترن دیجیتال، آی بی ام، فوجیتسو، کوانتوم
– فرمت کردن حافظه های فلش
– فرمت سطح پایین یا همان Low Level Format
– عدم امکان بازیابی اطلاعات
– و …

نرم افزار فرمت هارد دیسک بدون امکان بازگردانی اطلاعات

حجم : 900 کیلوبایت

محمد شریفی بازدید : 440 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

از دست دادن اطلاعات و فایلهای مهم ، یکی از بدترین چیزهایی است که یک کاربر رایانه ممکن است با آن رو به رو شود ؛ اطلاعاتی که برای جمع آوری آنها وقت زیادی صرف شده ، زحمات بسیاری به منظور ساخت و طراحی آنها کشیده شده و یا مبالغ هنگفتی که برای خرید و تهیه شان هزینه شده است . همه ی ما کمابیش با این درد آشنایی داریم ، برای برخی جزئی و برخی دیگر عمیق . اما هر دردی را درمانی است و این مشکل کامپیوتری نیز بی راه حل نمانده . تنها کافیست تا چون و چرای آن را بدانید . اولین نکته انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای این امر می باشد . اگر در اولین مرحله گام صحیح را برداید دیگر نیازی به برداشتن قدم های دیگر نخواهید داشت چرا که به مقصود رسیده اید و در غیر اینصورت است که نیاز به سایر قدم ها که همانا دانش نرم افزاری گسترده و صرف وقت بسیار می باشد ، پیدا خواهید نمود .

PC Tools File Recover نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم . این برنامه دقیقا همان گزینه ای است که در گام نخست شما را به نیل و هدفتان که همان بازیابی اطلاعات و فایلهای از دست رفته می باشد ، خواهد رساند . محیط ساده و هسته ی نرم افزاری قدرتمند این برنامه دلیلی است بر ادعایمان . فایلهایی که از دست داده اید ممکن است در حافظه های مختلفی نظیر فلاپی ، هارد درایو و فلش بوده باشد که این برای PC Tools File Recover تفاوتی نخواهد داشت چرا که طراحان ، آن را به گونه ای ساخته اند که قابلیت بازیابی از روی تمامی حافظه های پرطرفدار را داشته باشد . اگر به اشتباه سطل بازیافت ویندوزتان را که شامل اطلاعات مهمی بوده است پاک کرده اید و یا هنگامی که قصد حذف یک فایل را داشته و به ناگاه از کلید های Shift+Del استفاده کرده و آن را به طور کامل از دست رفته می بینید تنها کافیست تا به این نرم افزار روی آورده و قدرت آن را در ریکاوری اطلاعات مشاهده نمایید ، آنگونه که تا به حال هیچ گاه ندیده اید ! این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی PcTools می باشد.(آموزش نصب و فعالسازی و توضیحات لازم در فایل دانلود موجود می باشد)

دانلود نرم افزار ریکاوری فایل

حجم فایل : 14 مگابایت

 

محمد شریفی بازدید : 292 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Boilsoft Video Joiner 7.02.2 نرم افزاری قدرتمند و سریعsoft98 برای ساخت ادغام کلیپ های ویدئویی و ساخت  یک کلیپ فیلم زیبا محصول شرکت Boilsoft می باشد، با این نرم افزار می توانید خیلی سریع و راحت فایل های AVI ،MPEG ،RM ،3GP ،MP4 ،ASF ،WMV و فایل های ویدئویی ASF/WMV را داخل یک فایل بدون توقف با هم ترکیب و ادغام نمایید. محیط این نرم افزار هم فوق العاده کاربرپسند است و بسیار سریع و آسان است، تنها با چند کلیک موس شما می توانید از کلیپ ویدئویی خود بدون هیچ مشکلی لذت ببرید .

قابلیت های نرم افزار Boilsoft Video Joiner :
    اتصال فایل های ویدیوئی به یکدیگر
    قابلیت کپی مستقیم بدون رمزگذاری مجدد
    پشتیبانی از ویدئوهای با سایز بالا ، حتی بیشتر از 2 گیگابایت
    درهم آمیختن و چیدن کلیپ های ویدئویی
    استفاده راحت فقط با چند کلیک
    واسطی کاربرپسند و بسیار سریع
    بسیار پر سرعت و بدون افت کیفیت
    سازگار با تمامی نسخه های ویندوز
    و ...

   محیط نرم افزار :

Boilsoft-Video-Joiner-7-02-2

دانلود نرم افزار

حجم فایل : 11 مگابایت

منبع : soft98.ir

محمد شریفی بازدید : 351 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود تعبیرخواب برای کامپیوتر

 

                                                                           ازمعبران بزرگ :                                                                     

تعبیر خواب دانیال نبی علیه السلام

تعبیر خواب امام جعفرصادق علیه السلام

تعبیر خواب یوسف نبی علیه السلام

تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث

تعبیر خواب خالد اصفهانی

تعبیر خواب محمد بن سیرین

 تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب جابر مغربی

تعبیر خواب عبد الله ابن عباس

تعبیر خواب جاحظ

تعبیر خواب علامه مجلسی (ره)

تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب تام چت ویندرا

تعبیر خواب لوک اویتنهاو

تعبیر خواب زیگموند فروید

تعبیر خواب آنلی بیتون

تعبیر خواب لیلا برایت

تعبیر خواب جی اچ میلر

تعبیر خواب هانس کورت

تعبیر خواب خالد بن علی بن محد العنبری

و

کتاب سرزمین رویاها

کتاب تعبیر خواب در پرتو قرآن وسنت

کتاب قواعد ناب در تعبیر خواب

 کتاب مجموعه اعجاز عیسوی قرن 13 هجری قمری

 

 

     حجم فایل 7 :  مگابایت         

                                                        

 

 

درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1,423
  • بازدید کلی : 236,652