loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 369 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

بیوگرافی مرتضی پاشایی از زبان خودش

مرتضی پاشایی هستم متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر) و در حال حاضر دانشجوی رشته گرافیک هستم از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یه حس خاص و مبهمی داشتم.

 و میدونستم که یک روز باید همین راه رو دنبال کنم.در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کردم ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شدم.

مرتضی پاشایی
اطلاعات پس‌زمینه
نام اصلی مرتضی پاشایی
تولد ۱۳۶۳ (۳۰ سال)
تهران، ایران
ملیت ایرانی
مرگ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
تهران، بیمارستان بهمن
سبک‌ها موسیقی پاپ فارسی
سازها گیتار و پیانو
سال‌های فعالیت ۱۳۸۹ تا آبان ۱۳۹۳
سازهای برجسته
گیتار و پیانو

 

 ولی بازم با پای فشاری های خودم وعلاقه ای که به موسیقی داشتم سر از کر باز نزدم وهرگز پشیمون از ادامه راه نشدم. وبه این کار ادامه دادم و خوب الان چند سالی هست که دیگه این کارو به صورت حرفه ای دنبال میکنم و اصولا تمام وقتم رو صرف این کار میکنم تا بتونم بهترین کار با کیفیت عالی بیرون بدم و به هیچ عنوان کارم رو سطحی دنبال نمیکنم.

بیشتر موزیک های خارجی گوش میدیم علاقه زیادی هم به مصاحبه کردن ندارم. دوست آروم و بی سرو صدا بیام بالا برخلاف دیگران خصوصیات اخلاقی من یا همیشه خیلی آروم هستم یا خیلی شوخی میکنم. با هرکسی نمی تونم بسازم خیلی حساس هستم.

آغاز فعالیت هنری مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعات خود شروع به کار کرد، او با قطعه یکی هست به شهرت رسید. مرتضی پاشایی را پیرو سبک شادمهر عقیلی و محسن یگانه می‌دانند. مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ با انتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم دار پاپ ایران پیوست. به اعتقاد خیلی از کارشناسان مرتضی پاشایی پدیده سال موسیقی پاپ فارسی بود.

آلبوم‌های مرتضی پاشایی
یکی هست: نخستین آلبوم مرتضی پاشایی که در سال ۱۳۹۱ منتشر شد. این آلبوم دارای ۱۲ قطعه است. ترانه سراهای این آلبوم، مهرزاد امیر خانی و علی بحرینی هستند. آهنگسازی این آلبوم را خود مرتضی پاشایی انجام داده و کار تنظیم را نیز مرتضی پاشایی و میلاد ترابی انجام داده‌اند.و دیگر البوم های وی گل بیتا و اسمش عشقه است.



 مرتضی پاشایی (1393-1363)

.
.
.
ادامه بیوگرافی در ادامه مطلب
محمد شریفی بازدید : 317 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش "بوشهرنیوز" این خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

مرتضی پاشایی در هنگام مرگ 30 سال سن داشت. وی دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشت و این هنر را از 14 سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.


پاشایی که پیشتر چند بار دربیمارستان بستری شده بود ، در ۱۳ آبان امسال به علت شرایط وخیم بیماری راهی بیمارستان شد.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

File:مرتضی پاشایی.jpg

آخرین کنسرت مرتضی پاشایی-مشهد مهرماه 1393

محمد شریفی بازدید : 394 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (3)
اگر محیط اندرويد خود خسته شده ايد و به دنبال تنوع هستید باید بدانید که GO Launcher EX محبوب ترین برنامه تغییرتم و ظاهر در گوگل پلی است.

این برنامه بسیاری از امکانات لازم برای سفارشی کردن محیط اندروید را به شما ارائه می دهد.

لانچر EX دارای افکت های جالبی است که به زیبایی  محیط کاربری شما می افزاید و همچنین میتوانید به کمک آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید.


نرم افزار تغییر تم اندروید GO Launcher EX-تغییر تم-theme changer-محبوب ترین برنامه تغییرتم و ظاهر-تعویش پشت زمینه صفحه گوشی-گوشی های ادروید-Androidنرم افزار تغییر تم اندروید GO Launcher EX-تغییر تم-theme changer-محبوب ترین برنامه تغییرتم و ظاهر-تعویش پشت زمینه صفحه گوشی-گوشی های ادروید-Android

برخی از ویژگی های GO Launcher EX اندروید :

کار کردن روان و سریع
بیش از 5000 تم شخصی
ویجت های مختلف  تقویم ، آب و هوا و سوئیچر
عملکرد کارآمد و قوی  در مدیریت برنامه، جدا سازی، مخفی کردن برنامه، جستجو، پاک کردن حافظه

 

دانلود نرم افزار تغییر تم اندروید

نسخه : GO Launcher EX 5.08

حجم فایل : 12 مگابایت

 

منبع : فارسی میتینگ

محمد شریفی بازدید : 564 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (1)

در این پست می خواهیم خبری بهتون بدیم مخصوصا برای دانشجویان پیام نور از آنجایی که می دانید مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم یکی از مرورگرهای رایج هستش ولی از اونجایی که با بعضی سایتها هم خوانی نداره اونارو باز نمیکنه امروز و در همین پست ترفندی براتون گذاشتیم که دیگه این مشکله نداشته باشید قبلشم گفتم دیگه از این به بعد دانشجویان پیام نور می تونن با فایرفاکس و گوگل کروم به سیستم گلستان دسترسی داشته باشن.

سیستم گلستان

فایر فاکس : 

برای این کار ابتدا افزونه ی IE Tab را در فایرفاکس از آدرس افزونه های مرورگر فایرفاکس دانلود نمایید.  در این آدرس با زدن دکمه download for windows بعد دکمه ی Add to Firefox نمایان می شود که با زدن  یر روی آن می توانید آن را برای فایرفاکس نصب نمایید. پس از نصب یکبار فایرفاکس را ریستارت نمایید.

  دانلود افزونه های مرورگر فایرفاکس

گوگل کروم :

برای این کار ابتدا افزونه ی IE Tab در گوگل کروم از آدرس افزونه های مرورگر گوگل کــرومدانلود نمایید. در این آدرس  با زدن دکمه ی Add to CHROME  روی کروم نصب نمایید. پس از نصب یکبار گوگل کروم را ریستارت نمایید.

 دانلود افزونه های مرورگر گوگل

 

دانلود فیلم آموزشی بازکردن سیستم گلستان با مرورگر گوگل کروم

 

دانلود فیلم آموزشی بازکردن سیستم گلستان با مرورگر گوگل کروم

مدت زمان : 2 دقیقه

فرمت فایل : MP4

حجم فایل : 2.5 مگابایت

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF فرمت:Pdf                                                                                                                                  

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF حجم: 1 مگابایت

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF دانلود: دانلود کتاب آموزش بازکردن سیستم گلستان با مرورگر گوگل کروم
دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF رمز: ندارد

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF منبع: farsilearn.ir

                          

محمد شریفی بازدید : 329 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش نرم افزار حسابداری هلو PDF

 

آموزش نرم افزار حسابداری هلو عنوان مطلب امروز ما برای دوست داران کتاب های آموزشی می باشد . از آنجای که علم حسابداری ، یکی از کاربردی ترین علوم در میان تمامی مشاغل و صنایع می باشد ، داشتن اطلاعاتی از این علم نیز ، در دنیای امروز بسیار ضروری به نظر می آید . یکی از برجسته ترین ابزارهای حسابداری نوین ، نرم افزار های حسابداری هستند که جایگزین سیستم های حسابرسی دستی شده اند . در میان این نرم افزار های هلو ! به عنوان غول نرم افزار های حسابداری خود را سر زبان ها انداخته ! که با ظاهری زیبا و هسته ای محکم ، از اطلاعات مهم مالی شما برای بهبود کارایی سازمان و کسب و کار شما استفاده میکند .

علی رغم محبوبیت و قدرت بالای نرم افزار حسابداری هلو ، کار با آن برای هرکسی امکان پذیر نمی باشد . از این رو متخصصان استفاده از کتاب های راهنمای آموزشی نرم افزار هلو را پیشنهاد میکنند . ما نیز میخواهیم شما را با کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت رایج PDF آشنا کنیم که به زمان شیرین فارسی و در 51 صفحه به صورت تصویری ، شما را با نرم افزار حسابداری هلو آشنا خواهد کرد . این آموزش مناسب افرادی است که با تازگی میخواهند کار با نرم افزار هلو را آغاز کنند و نمیدانند که باید از کجا شروع کنند ! پیشنهاد میکنیم دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با این نرم افزار حرفه ای و شناخته شده بیشتر آشنا شوید 


دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF فرمت: PDF

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF حجم: 12 مگابایت

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF دانلود: دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF رمز: ندارد

دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری هلو با فرمت PDF منبع: یاس دانلود

دانلود از طریق رمزینه (بارکد)

محمد شریفی بازدید : 440 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

از دست دادن اطلاعات و فایلهای مهم ، یکی از بدترین چیزهایی است که یک کاربر رایانه ممکن است با آن رو به رو شود ؛ اطلاعاتی که برای جمع آوری آنها وقت زیادی صرف شده ، زحمات بسیاری به منظور ساخت و طراحی آنها کشیده شده و یا مبالغ هنگفتی که برای خرید و تهیه شان هزینه شده است . همه ی ما کمابیش با این درد آشنایی داریم ، برای برخی جزئی و برخی دیگر عمیق . اما هر دردی را درمانی است و این مشکل کامپیوتری نیز بی راه حل نمانده . تنها کافیست تا چون و چرای آن را بدانید . اولین نکته انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای این امر می باشد . اگر در اولین مرحله گام صحیح را برداید دیگر نیازی به برداشتن قدم های دیگر نخواهید داشت چرا که به مقصود رسیده اید و در غیر اینصورت است که نیاز به سایر قدم ها که همانا دانش نرم افزاری گسترده و صرف وقت بسیار می باشد ، پیدا خواهید نمود .

PC Tools File Recover نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم . این برنامه دقیقا همان گزینه ای است که در گام نخست شما را به نیل و هدفتان که همان بازیابی اطلاعات و فایلهای از دست رفته می باشد ، خواهد رساند . محیط ساده و هسته ی نرم افزاری قدرتمند این برنامه دلیلی است بر ادعایمان . فایلهایی که از دست داده اید ممکن است در حافظه های مختلفی نظیر فلاپی ، هارد درایو و فلش بوده باشد که این برای PC Tools File Recover تفاوتی نخواهد داشت چرا که طراحان ، آن را به گونه ای ساخته اند که قابلیت بازیابی از روی تمامی حافظه های پرطرفدار را داشته باشد . اگر به اشتباه سطل بازیافت ویندوزتان را که شامل اطلاعات مهمی بوده است پاک کرده اید و یا هنگامی که قصد حذف یک فایل را داشته و به ناگاه از کلید های Shift+Del استفاده کرده و آن را به طور کامل از دست رفته می بینید تنها کافیست تا به این نرم افزار روی آورده و قدرت آن را در ریکاوری اطلاعات مشاهده نمایید ، آنگونه که تا به حال هیچ گاه ندیده اید ! این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی PcTools می باشد.(آموزش نصب و فعالسازی و توضیحات لازم در فایل دانلود موجود می باشد)

دانلود نرم افزار ریکاوری فایل

حجم فایل : 14 مگابایت

 

محمد شریفی بازدید : 325 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم با بالاترین کیفیت 

( ترانه: مهرزاد امیرخانی / آهنگ : میلاد ترابی / تنظیم : میلاد ترابی و آرمان موسی پور )

 این آهنگ تیتراژ پایانی سریال ” زخم ” می باشد

Mohammad-Alizadeh-Zakhm

 دانلود آهنگ با کیفیت 320 

Mohammad Alizadeh - Zakhm

حجم فایل : 8 مگابایت

منبع : Topseda.ir

محمد شریفی بازدید : 292 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Boilsoft Video Joiner 7.02.2 نرم افزاری قدرتمند و سریعsoft98 برای ساخت ادغام کلیپ های ویدئویی و ساخت  یک کلیپ فیلم زیبا محصول شرکت Boilsoft می باشد، با این نرم افزار می توانید خیلی سریع و راحت فایل های AVI ،MPEG ،RM ،3GP ،MP4 ،ASF ،WMV و فایل های ویدئویی ASF/WMV را داخل یک فایل بدون توقف با هم ترکیب و ادغام نمایید. محیط این نرم افزار هم فوق العاده کاربرپسند است و بسیار سریع و آسان است، تنها با چند کلیک موس شما می توانید از کلیپ ویدئویی خود بدون هیچ مشکلی لذت ببرید .

قابلیت های نرم افزار Boilsoft Video Joiner :
    اتصال فایل های ویدیوئی به یکدیگر
    قابلیت کپی مستقیم بدون رمزگذاری مجدد
    پشتیبانی از ویدئوهای با سایز بالا ، حتی بیشتر از 2 گیگابایت
    درهم آمیختن و چیدن کلیپ های ویدئویی
    استفاده راحت فقط با چند کلیک
    واسطی کاربرپسند و بسیار سریع
    بسیار پر سرعت و بدون افت کیفیت
    سازگار با تمامی نسخه های ویندوز
    و ...

   محیط نرم افزار :

Boilsoft-Video-Joiner-7-02-2

دانلود نرم افزار

حجم فایل : 11 مگابایت

منبع : soft98.ir

محمد شریفی بازدید : 345 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

خامس رودریگوئز جذاب ترین ستاره فوتبالیست در کنار فرزندش

جیمز رودریگوئز جذاب ترین ستاره فوتبالیست در کنار فرزندش،خامس رودریگوئز آقای رقابت های جام جهانی 2014 برزیل به عنوان جذاب ترین مرد دنیای ورزش شناخته شد! 

 جیمز رودریگوئز از سوی یک مجله اسپانیایی به این عنوان رسیده است. در این نظر سنجی خامس رودریگوئز 22 ساله که به تازگی از موناکو به رئال مادرید پیوسته با سبقت از بازیکنانی  نظیر کریستیانو رونالدو به این عنوان رسیده است.

 این در حالی است که خامس بر خلاف بسیاری از فوتبالیست های دیگر علاقه ای به حضور در دنیای مد و بستن قرارداد با کمپانی ها برندهای مشهور پوشاک ندارد.

    در ادامه تصویری از این ستاره جدید رئال مادرید می بینید. فکر می کنید او واقعا خوش چهره ترین و جذاب ترین ستاره دنیای ورزش است؟

خامس رودریگوئز جذاب ترین ستاره فوتبالیست در کنار فرزندش

منبع : پارس ناز

محمد شریفی بازدید : 341 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام قلبم رو تکراره با بالاترین کیفیت همراه با متن آهنگ

               Morteza-Pashaei-Ghalbam-Roo-Tekrare

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Morteza Pashaei - My heart to repeat

حجم فایل : 8 مگابایت

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام قلبم رو تکراره

قلبم رو تکراره..
همیشه دوست داره..

.

.

.

بقیه متن آهنگ در ادامه مطلب

 

این آهنگ در آلبوم من و ما گروهی از خوانندگان قرار دارد :

دانلود سایر ترک های آلبوم من و ما ( با صدای محسن چاوشی , مهدی یراحی ,  رضا صادقی و .. )

محمد شریفی بازدید : 292 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

whatsapp_facebook_0

گجت نیوز – زمانی که فیسبوک مبلغ ۱۹ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن نوپای واتس آپ هزینه کرد ، بسیاری این تصمیم را اشتباهی بزرگ از سوی این شرکت قلمداد کردند.اما آمار ها امروز چیز دیگری را اثبات میکند.اکنون واتس آپ بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و دیگر کسی نمی تواند خرید آن توسط فیسبوک را یک اشتباه توصیف کند.

امروز رییس شرکت واتس اپ جان کوم با ارسال توییتی در اکانت توییتر خود ارزش بالای این شرکت را بار دیگر به همگان یادآوری کرد؛ واتس اپ توانسته به رکورد ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند.

آخرین باری که از میزان کاربران واتس اپ خبری شنیده بودیم به ماه آوریل (چهار ماه قبل) باز می‌گردد که کوم میزان کاربران فعال را ۵۰۰ میلیون عدد عنوان کرده بود. در همان زمان فیس بوک نیز در گزارشی اعلام کرد که ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای اپلیکیشن پیام رسان خود در اختیار دارد. با یک جمع ساده فیس بوک می‌تواند حالا به داشتن حداقل ۸۰۰ میلیون کاربر افتخار کند. البته اگر ۲۰۰ میلیون کاربر شبکه اینستاگرام را ندید بگیریم!

دومین اپلیکیشن پرچمعیت پیام رسان دنیا وی‌چت است که صاحب ۴۳۸ میلیون کاربر ماهانه می‌باشد. این اپلیکیشن اگرچه در کشور چین دارای کاربران فوق العاده بسیاری است، اما هنوز چون واتس اپ موفق به گسترش نفوذی بالا در دیگر نقاط دنیا نشده است.

رتبه سوم این لیست را اپلیکیشن لاین با ۴۰۰ میلیون کاربر تصاحب کرده است که البته این آمار به ماه آوریل باز می‌گردد.

فیس بوک مدتی قبل بخش پیام رسان اپلیکیشن فیس بوک را از آن جدا کرد و پس از آن بود که زاکربرگ نیز اعلام کرد که در نهایت این اپلیکیشن پولی خواهد شد. این گفته را بگذارید کنار فعالیت تقریبا رایگان واتس اپ با دریافت مبلغ ناچیز ۱ دلار برای هر سال. جدایی بخش پیام رسان فیس بوک، سیاست پولی شدن آن و همچنین رایگان بودن واتس اپ همگی نشان از یک اتفاق مهم دارد؛ واتس اپ تا پولی شدن راه درازی در پیش ندارد!

محمد شریفی بازدید : 436 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

ghoroor رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت

  نام کتاب : غرور طاووس

2 رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت نویسنده : ویکتوریا هولت      ترجمه : صدیقه نوابی

 3 رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت حجم کتاب : ۲٫۶۱ مگا بایت 

5 رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت قالب کتاب : PDF

4 رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت تعداد صفحات : ۱۶۵

 

14 رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت خلاصه داستان :

جسیکا کلاورینگ دختر ۱۷ ساله است که در مورد گذشته اش سؤالات زیادی دارد و کسی پاسخگویش نیست و در این بین با بن هنریکر آشنا می شود که او را دعوت به قصرش می کند، که سالها قبل به خانواده او تعلق داشته و در این بین به حقایقی در مورد گذشته اش پی می برد. بن از او در خواستی دارد که زندگی جسیکا را عوض می کند.

11 رمان خارجی و عاشقانه غرور طاووس | ویکتوریا هولت با تشکر از   hediyeh_b  عزیز بابت تایپ  این داستان زیبا .

 http://www.98ia.com/images/Banner/jz.gif

دانلود رمان

 منبع : wWw.98iA.Com

محمد شریفی بازدید : 349 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی به نام الهه نازم 
ترانه : یاحا کاشانی ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : کوشان حداد ، گیتار : فیروز ویسانلو

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی به نام الهه نازم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
حجم فایل : 5.5 مگابایت

 

 متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی به نام الهه نازم :

هر کاری می کنی باهام خوبه حال دلم حال و هوام خوبه

چیزی دیگه ازت نمی پرسم هر چی که دوست داری برام خوبه

آغوش تو وا کرده خوشحالم تو بهترین روزای هر سالم

هیچکیس رو غیر از تو نمی شناسم هر سال همین روز و همین حالم

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

♫♫♫♫♫♫

تو اتفاقی خوب افتادی مثل هوای خوب آزادی

من زندگیم و بچگی کردم  تو زندگی رو یاد من دادی

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

تو محرم تنهایی و رازم هر چی بشه من با تو می سازم

تسلیم هر تصمیم تو میشم تنها تویی الهه نازم

الهه نازم

 

منبع : تاپ ناز

محمد شریفی بازدید : 5407 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

نصب و فعالسازی WhatsAppبرای اندروید

android

اگر از کاربران جدید واتس اپ هستید و یا می خواهید WhatsApp را روی گوشی اندرویدی جدیدتان نصب کنید ، لازم است این مراحل را انجام دهید :

1- نرم افزار واتس اپ برای اندروید را از این لینک دانلود کرده و سپس آن را در گوشی خود نصب کنید 

– اگز در هنگام نصب نرم افزار ، پیغامی مبنی بر اجازه نداشتن نصب دریافت کردید ، در تنظیمات گوشی خود ، در قسمت Security یا Developer و یا Application گزینه Unknown Sources را تیک بزنید

2-  نرم افزار واتس اپ را باز کرده و با قبول " شرایط و ضوابط " واتس اپ تحت عنوان Terms Of Service به صفحه بعد بروید

 

اطلاعبه مهم تاریخ و زمان در هنگام نصب واتس اپ باید تنظیم باشد

 

3- در این مرحله باید شماره موبایل شما توسط واتس اپ تایید شود ، بدین منظور لازم است اینگونه عمل کنید :

 

مراحل فعال سازی : 

I - در باکس سمت چپ، کد کشور را وارد کنید ( برای ایران : 98 ) 

1_registration_en

II - در باکس سمت راست ، شماره تلفن همراه خود را بدون صفر اول وارد کنید 

3_registration_en

III - مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت متصل است . یا از طریق WiFi ( وایرلس ) و یا اینترنت سیم کارت

IV- یک sms تست از موبایل شما ، به همان شماره موبایل خودتان که در برنامه وارد کردید فرستاده می شود 

V - حالا منتظر باشید که یک sms حاوی یک کد فعالسازی از طرف WhatsApp برای شما بیاید . که باید آن را در واتس اپ وارد کنید ( البته در بعضی گوشی ها به طور اتومات sms دریافت شده و به مرحله بعد می رود ) . این پروسه بسته به نوع اپراتور سیم کارت شما ( ایرانسل ، همراه اول ، تالیا یا رایتل ) ممکن است تا 10 دقیقه طول بکشد . لطفا صبور باشید 

VI – اگر تایمر 10 دقیقه ای واتس اپ تمام شد و عملیات فعالسازی ناموفق بود ، می توانید از گزینه "دریافت تماس " ( Recieve a phone Call ) استفاده کنید . پس از آن واتس اپ با شما تماس میگیرد و کد فعالسازی را برای شما می خواند 

5_registration_en6_registration_en

اگر همچنان کد را دریافت نکردید ، ممکن است نرم افزاری دارید که مانع دریافت کد از طریق sms یا تماس می شود . 

مطمئن شوید که "رد تماس" ( Call Blocking ) شما و یا نرم افزاری که این کار را می کند ، غیر فعال است 

مطمئن شوید که توانایی دریافت تماس ( Recieve Phone Calls ) را داشته باشید . 

هرگونه نرم افزار جانبی sms را غیر فعال کنید ( مثل TextSecure و Handcent ) 

هرگونه نرم افزار تسک منیجر ( Taski Killer یا Task Manager ) را غیر فعال کنید ( مثل : Advanced Task Killer ) 

4- مرحله فعالسازی تمام شد ! در بخش بعد نام خود را وارد کنید که این نام شما در Notification کاربر های گوشی هایی مثل Iphone و Windows Phone وقتی شما پیامی برای آنها می فرستید نمایش داده می شود . برای تغییر این نام هم می توانید به این مسیر بروید : 

Menu > Settings > Profile > Name

install_en

5- اگر شما قبلا نرم افزار WhatsApp را روی گوشی خود داشته بودید ، واتس اپ از شما خواهد پرسید که آیا می خواهید آرشیو پیام های قبلیتان بازگردانده شود ؟ که شما می توانید در صورت تمایل این کار را انجام دهید . 

6- WhatsApp روی گوشی شما نصب شده است . از این پس از آن لذت ببرید

——————————————————————————————————————————————————————

نصب و فعالسازی WhatsApp+برای اندروید

1-ابتدا قبل از نصب وات ساپ پلاس whatsapp+ واتساپ whatsapp خود را نصب کنید

2-در صورتی که از واتساپ استفاده میکنید و نمیخواهید اطلاعات واتساپ whatsapp شما از بین برود از روش زیر از واتساپ خود بکاپ بگیرید

آموزش بکاپ backup:از روش روبرو setting>chatstting>backup conversation تمامی اطلاعات واتساپ خود بکاپ گرفته اید

3-حال واتساپ whatsapp خود را پاک کنید برای پاک کردن واتساپ به منوی setting>apps>downloaded موبایل خود رفته و whatsapp را بین برنامه ها پیدا کنید و uninstall را بزنید سپس واتساپ پلاس whatapp+را نصب کنید(به همان روشن نصب واتساپ)توجه داشته باشید که در هنگام نصب پیغامی مبنی بربازگشت اطلاعات واتساپ ظاهر میشود اگر میخواهید اطلاعتی که از ان بکاپ گرفته اید باز گردد از گذینه restory و اگر مایل به پاک شدن انها هستید گذینه no tanks را انتخاب نمایید

امیدوارم از واتساپ پلاس +whatsapp خود لذت ببرید

 توجه : برنامه واتس آپ و واتس آپ پلاس در تاریخ 29 مهر 93 آپدیت شد 

 

  دانلود نرم افزار واتس آپ       

      نسخه : WhatsApp_v2.11.399    

   حجم فایل : 14.5 مگابایت

 

http://up.updata98.ir/up/updata98/menu/2/whatsapp%20pluse%20%28Custom%29.png دانلود نرم افزار واتس آپ پلاس

     نسخه : WhatsAppPlus_v6.24D

                                                                                  حجم فایل : 15.5 مگابایت

 

 

توجه:به زودی فایل pdf آموزش آموزش نصب و فعالسازی WhatsApp و +WhatsApp برای اندروید اضاف  خواهد شد

محمد شریفی بازدید : 247 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

این آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 93 است

morteza_pashaee

دانلود آهنگ با کیفیت 128 : حجم آهنگ 3.5 مگابایت

دانلود آهنگ با کیفیت 320 : حجم آهنگ 7.5 مگابایت

 

متن آهنگ نگران منی از مرتضی پاشایی :

تو به جای منم داری زجر میکشی

یکی عاشقته که تو عاشقشی

تو به جای منم پر غصه شدی

نزا خسته بشم، نگو خسته شدی

.

.

.

دنباله متن آهنگ نگران منی در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 1,377
  • بازدید کلی : 236,606