loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 22171 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (5)

Mehdi Mojtabaei – Zemestoone Khoda | Size: 3.5 MB | Direct Link

 آهنگ شاد و فوق العاده شنیدنی مهدی مجتبایی بنام زمستون خدا با متن آهنگ و لینک مستقیم

این آهنگ جدید نیست ولی بسیار زیباست و مناسب این روزهای سرد و برفی می باشد |

دانلود آهنگ زمستون خدا

حجم : 3.5 مگابایت

متن آهنگ مهدی مجتبایی به نام زمستون :

زمستون خدا سرده دمش گرم
زمینو مثل یخ کرده دمش گرم
زمستون خدا سرده دمش گرم
زمینو مثل یخ کرده دمش گرم
دم گرم کسی نیست توی این شهر
اون عاشقی که ولگرده دمش گرم
اون عاشقی که ولگرده دمش گرم
دوباره من غرورم رو شکستم
نخوردم چیزی اما مست مستم
خداوندا الهی نه نگه که
میشم بدتر از این کسی که هستم
میشم بدتر از این کسی که هستم
زمستون خدا هوا چه سرده
میترسم دیگه یارم بر نگرده
زمستون خدا هوا چه سرده
میترسم دیگه یارم بر نگرده
دلم دل دیگه نیست خونیه درده
ببین یارم خدا با من چه کرده
ببین یارم خدا با من چه کرده
دوباره من غرورم رو شکستم
ببین عشقش چه کاری داده دستم
خداوندا الهی نه نگه که
میشم بدتر از این کسی که هستم
میشم بدتر از این کسی که هستم
زمستون خدا سرده دمش گرم
زمین از غصه تب کرده دمش گرم
زمستون خدا سرده دمش گرم
زمین از غصه تب کرده دمش گرم
تو آیین خدا لوطی گری نیست
زمینو جون به لب کرده دمش گرم
زمستون خدا سرده دمش گرم
زمستون خدا سرده دمش گرم

Mehdi Mojtabayi_Zemestoon

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/10/03 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط سشتشی در تاریخ 1394/09/18 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

محشره!!!!!!!!!!!!
خیلی حال کردم

این نظر توسط نگین در تاریخ 1394/09/10 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

ببخشید چرا دانلود نمیشه؟؟؟
پاسخ : فایل سالم است مشکلی نداره

این نظر توسط majd در تاریخ 1394/07/02 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود

این نظر توسط arooooosak در تاریخ 1393/11/19 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااالی بوووووووووووووود:-P
پاسخ : تشکر دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 1,382
  • بازدید کلی : 236,611