loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 301 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

ضربه پنالتی در دقیقه 89 گابریل را مازیار زارع ضربه این بازیکن مهار کرد! به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در دیدار ملوان و پرسپولیس و در دقیقه 87 محسن بنگر در محوطه جریمه ملوان با درواز‌ه‌بان این تیم تک به تک شد که صادقی روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی مرتکب شد و صادقی هم از میدان اخراج شد تا مازیار زارع مجبور شود درون دروازه ملوان قرار بگیرد. فیروز کریمی پیش از این سه تعویضش را انجام داده بود. ضربه پنالتی را در دقیقه 89 گابریل را مازیار زارع ضربه این بازیکن را مهار کرد! زارع روی فشار حملات بازیکنان پرسپولیس یک واکنش عالی دیگر هم از خود نشان داد

 

دانلود ویدئوی واکنش عالی مازیار زارع در نقش دروازبان

 

محمد شریفی بازدید : 354 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)
بازیکن آباداني پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری امروز چهارشنبه در سن 65 سالگی درگذشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامحسین مظلومی که مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده بود، امروز چهارشنبه 28 آبان‌ماه به دیار باقی شتافت. 
 


غلامحسین مظلومی تنگستانی در سال 1328 در شهر آبادان متولد شد؛ همانگونه که از فامیلی او مشخص است، مظلومی اصالتا اهل استان بوشهر و شهرستان تنگستان است و پس از پایان دوران فوتبال خود، بازگشتی به بوشهر هم داشت و مدتی سرپرست تیم شاهین بوشهر بود.

سوابق پرافتخار غلامحسين مظلومي
 
غلامحسين مظلومي در گذشت. خبر کوتاه بود و البته تاسف آور. مردی که به مدت 15 سال رکورددار گلزنی در سطح ملی ایران بود، بعد از دو سال مبارزه با سرطان بالاخره دعوت حق را لبیک گفت و به هم بازی سابقش، ناصر حجازی پیوست. 
 

ادامه بیوگرافی
.
.
.
در ادامه مطلب
محمد شریفی بازدید : 317 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش "بوشهرنیوز" این خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

مرتضی پاشایی در هنگام مرگ 30 سال سن داشت. وی دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشت و این هنر را از 14 سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.


پاشایی که پیشتر چند بار دربیمارستان بستری شده بود ، در ۱۳ آبان امسال به علت شرایط وخیم بیماری راهی بیمارستان شد.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

File:مرتضی پاشایی.jpg

آخرین کنسرت مرتضی پاشایی-مشهد مهرماه 1393

محمد شریفی بازدید : 345 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

خامس رودریگوئز جذاب ترین ستاره فوتبالیست در کنار فرزندش

جیمز رودریگوئز جذاب ترین ستاره فوتبالیست در کنار فرزندش،خامس رودریگوئز آقای رقابت های جام جهانی 2014 برزیل به عنوان جذاب ترین مرد دنیای ورزش شناخته شد! 

 جیمز رودریگوئز از سوی یک مجله اسپانیایی به این عنوان رسیده است. در این نظر سنجی خامس رودریگوئز 22 ساله که به تازگی از موناکو به رئال مادرید پیوسته با سبقت از بازیکنانی  نظیر کریستیانو رونالدو به این عنوان رسیده است.

 این در حالی است که خامس بر خلاف بسیاری از فوتبالیست های دیگر علاقه ای به حضور در دنیای مد و بستن قرارداد با کمپانی ها برندهای مشهور پوشاک ندارد.

    در ادامه تصویری از این ستاره جدید رئال مادرید می بینید. فکر می کنید او واقعا خوش چهره ترین و جذاب ترین ستاره دنیای ورزش است؟

خامس رودریگوئز جذاب ترین ستاره فوتبالیست در کنار فرزندش

منبع : پارس ناز

محمد شریفی بازدید : 292 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

whatsapp_facebook_0

گجت نیوز – زمانی که فیسبوک مبلغ ۱۹ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن نوپای واتس آپ هزینه کرد ، بسیاری این تصمیم را اشتباهی بزرگ از سوی این شرکت قلمداد کردند.اما آمار ها امروز چیز دیگری را اثبات میکند.اکنون واتس آپ بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و دیگر کسی نمی تواند خرید آن توسط فیسبوک را یک اشتباه توصیف کند.

امروز رییس شرکت واتس اپ جان کوم با ارسال توییتی در اکانت توییتر خود ارزش بالای این شرکت را بار دیگر به همگان یادآوری کرد؛ واتس اپ توانسته به رکورد ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند.

آخرین باری که از میزان کاربران واتس اپ خبری شنیده بودیم به ماه آوریل (چهار ماه قبل) باز می‌گردد که کوم میزان کاربران فعال را ۵۰۰ میلیون عدد عنوان کرده بود. در همان زمان فیس بوک نیز در گزارشی اعلام کرد که ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای اپلیکیشن پیام رسان خود در اختیار دارد. با یک جمع ساده فیس بوک می‌تواند حالا به داشتن حداقل ۸۰۰ میلیون کاربر افتخار کند. البته اگر ۲۰۰ میلیون کاربر شبکه اینستاگرام را ندید بگیریم!

دومین اپلیکیشن پرچمعیت پیام رسان دنیا وی‌چت است که صاحب ۴۳۸ میلیون کاربر ماهانه می‌باشد. این اپلیکیشن اگرچه در کشور چین دارای کاربران فوق العاده بسیاری است، اما هنوز چون واتس اپ موفق به گسترش نفوذی بالا در دیگر نقاط دنیا نشده است.

رتبه سوم این لیست را اپلیکیشن لاین با ۴۰۰ میلیون کاربر تصاحب کرده است که البته این آمار به ماه آوریل باز می‌گردد.

فیس بوک مدتی قبل بخش پیام رسان اپلیکیشن فیس بوک را از آن جدا کرد و پس از آن بود که زاکربرگ نیز اعلام کرد که در نهایت این اپلیکیشن پولی خواهد شد. این گفته را بگذارید کنار فعالیت تقریبا رایگان واتس اپ با دریافت مبلغ ناچیز ۱ دلار برای هر سال. جدایی بخش پیام رسان فیس بوک، سیاست پولی شدن آن و همچنین رایگان بودن واتس اپ همگی نشان از یک اتفاق مهم دارد؛ واتس اپ تا پولی شدن راه درازی در پیش ندارد!

محمد شریفی بازدید : 346 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)
هنر نزد ایرانیان است و بس

 

سلام دوستان گلم چند تا عکس بسیار زیبا از یک استاد کار حرفه ای را در ادامه خواهید دید امیدوارم که از دیدن عکسها لذت ببرید                                                                                                                   

دنباله عکس ها در ادامه مطلب

 

محمد شریفی بازدید : 312 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
پرستو صالحی:

به نظرم این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود.
اصلاً دوست نداشتم یک روز خداحافظی مجیدی از فوتبال را ببینم اما متأسفانه این اتفاق صورت گرفت.
هر چند که معتقدم مجیدی بهترین تصمیم را گرفت چرا که در اوج از فوتبال خداحافظی کرد.

اگر چه خیلی سخت است که یک بازیکن در اوج از فوتبال خداحافظی کند اما مجیدی با این مسئله هم کنار آمد و بهترین تصمیمی که می‌توانست بگیرد را، گرفت.


متأسفانه بعضی از فوتبالیست‌ها هستند که می‌خواهند به هر شکل ممکن در این فوتبال بمانند اما مجیدی جزو این دسته نبود. او در اوج خداحافظی کردن را به همه چیز ترجیح داد تا با این شرایط همچنان محبوب هم باقی بماند.


درست است که این خداحافظی برای ما سخت بود اما تصمیم به جایی بود، درست بود و برای مجیدی خوب. من امیدوارم او در آینده در زمینه مربیگری هم بتواند موفق عمل کند.

پرستو صالحی: ما هواداران کاپیتان مجیدی از شما ممنونیم و آرزو می کنیم،در تمام مراحل زندگی به خصوص در زمینه بازیگری مثل همیشه
پر فروغ ظاهر شوید..

درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 1,383
  • بازدید کلی : 236,612