loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 291 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

Windows 10 Technical Preview

اولین نسخه رسمی پیش نمایش ویندوز

دانلود Windows 10 Technical Preview - اولین نسخه رسمی پیش نمایش ویندوز ۱۰

Windows 10 جدیدترین نسخه و نسل جدید سیستم عامل ویندوز بوده که به تازگی منتشر شده و قرار است جایگزین Windows 8.1 شود. ظاهراً شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا Windows 9 را به Windows 10 تغییر دهد و نسل جدید سیستم عامل ویندوز، Windows 10 خواهد بود.

تغییرات بسیار گسترده‌ای در Windows 10 نسبت به نسخه‌ی قبلی ویندوز صورت گرفته است که فعلاً جزئیات آن در دسترس نیست ولی مواردی مانند «Multi-desktop» یا «میزکار چندگانه» و بازگشت Start Menu محبوب اولین تغییراتی هستند که به چشم می‌خورند؛ اضافه شدن چندین برنامه دیگر Metro و همگام بودن تمامی نرم افزارها با یکدیگر از جمله تغییراتی هستند که به محیط کاربری Metro اضافه شده‌اند.

Windows 10 از نظر ظاهری بسیار شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد و کارایی آن بهبود یافته است، هسته ویندوز به طور وسیعی تغییر پیدا کرده و بسیاری از مشکلات Windows 8 برطرف گردیده است؛ مایکروسافت با ارائه Windows 10 امیدوار است تا بتواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را کسب کند.

اولین نسخه پیش نمایش Windows 10 تحت عنوان Technical Preview به تازگی منتشر شده و از سایت رسمی مایکروسافت نیز قابل دانلود است.

محمد شریفی بازدید : 292 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

whatsapp_facebook_0

گجت نیوز – زمانی که فیسبوک مبلغ ۱۹ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن نوپای واتس آپ هزینه کرد ، بسیاری این تصمیم را اشتباهی بزرگ از سوی این شرکت قلمداد کردند.اما آمار ها امروز چیز دیگری را اثبات میکند.اکنون واتس آپ بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و دیگر کسی نمی تواند خرید آن توسط فیسبوک را یک اشتباه توصیف کند.

امروز رییس شرکت واتس اپ جان کوم با ارسال توییتی در اکانت توییتر خود ارزش بالای این شرکت را بار دیگر به همگان یادآوری کرد؛ واتس اپ توانسته به رکورد ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند.

آخرین باری که از میزان کاربران واتس اپ خبری شنیده بودیم به ماه آوریل (چهار ماه قبل) باز می‌گردد که کوم میزان کاربران فعال را ۵۰۰ میلیون عدد عنوان کرده بود. در همان زمان فیس بوک نیز در گزارشی اعلام کرد که ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای اپلیکیشن پیام رسان خود در اختیار دارد. با یک جمع ساده فیس بوک می‌تواند حالا به داشتن حداقل ۸۰۰ میلیون کاربر افتخار کند. البته اگر ۲۰۰ میلیون کاربر شبکه اینستاگرام را ندید بگیریم!

دومین اپلیکیشن پرچمعیت پیام رسان دنیا وی‌چت است که صاحب ۴۳۸ میلیون کاربر ماهانه می‌باشد. این اپلیکیشن اگرچه در کشور چین دارای کاربران فوق العاده بسیاری است، اما هنوز چون واتس اپ موفق به گسترش نفوذی بالا در دیگر نقاط دنیا نشده است.

رتبه سوم این لیست را اپلیکیشن لاین با ۴۰۰ میلیون کاربر تصاحب کرده است که البته این آمار به ماه آوریل باز می‌گردد.

فیس بوک مدتی قبل بخش پیام رسان اپلیکیشن فیس بوک را از آن جدا کرد و پس از آن بود که زاکربرگ نیز اعلام کرد که در نهایت این اپلیکیشن پولی خواهد شد. این گفته را بگذارید کنار فعالیت تقریبا رایگان واتس اپ با دریافت مبلغ ناچیز ۱ دلار برای هر سال. جدایی بخش پیام رسان فیس بوک، سیاست پولی شدن آن و همچنین رایگان بودن واتس اپ همگی نشان از یک اتفاق مهم دارد؛ واتس اپ تا پولی شدن راه درازی در پیش ندارد!

درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,448
  • بازدید کلی : 236,677