loading...
پاتوق تفریحی یاس
محمد شریفی بازدید : 341 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام قلبم رو تکراره با بالاترین کیفیت همراه با متن آهنگ

               Morteza-Pashaei-Ghalbam-Roo-Tekrare

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Morteza Pashaei - My heart to repeat

حجم فایل : 8 مگابایت

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام قلبم رو تکراره

قلبم رو تکراره..
همیشه دوست داره..

.

.

.

بقیه متن آهنگ در ادامه مطلب

 

این آهنگ در آلبوم من و ما گروهی از خوانندگان قرار دارد :

دانلود سایر ترک های آلبوم من و ما ( با صدای محسن چاوشی , مهدی یراحی ,  رضا صادقی و .. )

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام قلبم رو تکراره

قلبم رو تکراره..
همیشه دوست داره..

دست ِ من نیست هر روز میگم دوست دارم
دست ِ هر روزه امروز میگم دوست دارم
با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه
یه نفر عشقتو همیشه یادشـــه..

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه..

دست من نیست هر بار میگم دوست دارم
این همه با اصرار میگم دوست دارم
حال ِ دلم بده دلمو پس نده
میدونم خودم چی سرم اومده…

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه..

———————————-

منبع : تاپ صدا (topseda.ir)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پســــــرآنــه بگویــــــم... کمـی عشـــــق می خــــوآهــــــمــ کمـی عآشقـــــــآنـه کمـی آغــــــوش آغــوشی نـه از جنــسِ آغـــــوشِ یکـــــــــ زَن... نه از جنـــــسِ خواستـــــن نه از جنـــــسِ شهــوتــــــ آغوشـی از جنــسِ گــرمِ محبتــــــــ آغوشـی که همــه ی دلتنــــگی ـهـآ و خستـــگی ـهـآیـــم رآ، تـــوی آن جــآ بگـــذآرمــ . . . در این وب سایت تلاش بر این است که جالب ترین و بروزترین مطالب روز دنیای مجازی را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم اگر موضوع یا مطلب خاصی یا درخواست برنامه یا آهنگ یا غیره در زمینه های مختلف نیز مد نظر شما است که در این سایت نیست میتوانید در قسمت ارتباط با ما مطرح کنید تا در صورت امکان رسیدگی شود.و به درخواست شما پاسخ داده شود با تشکر مدیر سایت محمد شریفی پست الکترونیکی مدیر : Mohammad864@yahoo.com Daneshjoo864@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 236,822